Je zakázáno prodávat osobám mladším 18-ti let.

Obchodní podmínky

UPOZORNĚNÍ:

Omezení prodeje tabákových výrobků, elektronických cigaret a alkoholu osobám mladších 18-ti let dle zákona č.379/2005 Sb. o opatřeních k ochraně před škodami působenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů ve znění zákonů č. 225/2006 Sb., č. 274/2008 Sb. a č. 305/2009 Sb. Váš věk bude ověřen pri nákupe prostredníctvom služby Adulto. Pro víc informcií kliknite na stránku oveření veku ADULTO.

Je zakázáno prodávat osobám mladším 18-ti let.

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 (ďalej ako "VOP")

 

 

1./Úvodné ustanovenia

1.1. Týmito VOP sa riadia právne vzťahy medzi obchodnou spoločnosťou STOOR SK s. r. o., so sídlom Sedlárska 6, 811 01 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika, IČO: 35 795 760, zápis v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 22457/B, kontaktné tel. č. +421 915744309 kontaktná e-mailová adresa: info@steamtech.sk ako predávajúcim (ďalej ako „Predávajúci“) a kupujúcim v postavení spotrebiteľa, pri uzatváraní zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru ponúkaného Predávajúcim (ďalej ako „Kupujúci“).

 

1.2. Na účely týchto VOP sa spotrebiteľom v zmysle § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v platnom znení (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej alebo inej spotrebiteľskej zmluvy s Predávajúcim nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

 

1.3. Kúpnou zmluvou sa rozumie zmluva uzavretá medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorej predmetom je predaj a kúpa tovaru ponúkaného Predávajúcim (ďalej ako „Tovar“) uzavretá v zmysle článku 2. týchto VOP (ďalej ako „Kúpna zmluva“). Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim dohodnutá a uzavretá výlučne na základe Objednávky v Internetovom obchode v zmysle článku 2.1 týchto VOP sa považuje za kúpnu zmluvu uzatvorenú na diaľku v zmysle § 2 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku“).

 

1.4. Všetky zmluvné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniknuté v súvislosti s Kúpnou zmluvou sa riadia Kúpnou zmluvou, týmito VOP a reklamačným poriadkom Predávajúceho (ďalej ako „Reklamačný poriadok") v tomto poradí, príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Občiansky zákonník“), Zákona o ochrane spotrebiteľa,  a v niektorých prípadoch zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v platnom znení. 

 

1.5 Podľa ust. § 6, ods. 2, ods. 3, ods. 4 zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov; „predaj tabakových výrobkov, výrobkov, ktoré sú určené na fajčenie a neobsahujú tabak, bezdymových tabakových výrobkov, nikotínových vrecúšok bez obsahu tabaku a elektronických cigariet na diaľku je možný len v prípade, ak predajca používa systém overovania veku, pomocou ktorého možno v čase predaja overiť, či kupujúci spĺňa požiadavku minimálneho veku 18 rokov, a poskytne Slovenskej obchodnej inšpekcii podrobné informácie o systéme overovania veku a jeho fungovaní. Zakazuje sa predávať tabakové výrobky, výrobky, ktoré sú určené na fajčenie a neobsahujú tabak, bezdymové tabakové výrobky, elektronické cigarety a nikotínové vrecúška bez obsahu tabaku osobám mladším ako 18 rokov“.

 

Zároveň sme ako predajca tabakových výrobkov, výrobkov, ktoré sú určené na fajčenie a neobsahujú tabak, bezdymových tabakových výrobkov, elektronických cigariet a nikotínových vrecúšok bez obsahu tabaku, povinný odoprieť ich predaj osobe, ktorá je mladšia ako 18 rokov. Pre tento účel môžeme požadovať preukázanie veku osoby vstupujúcej do Internetového obchodu a potvrdzujúcej objednávku Tovaru. Kupujúci zaškrtnutím políčka "súhlasím s obchodnými podmienkami" potvrdzuje, že je osobou staršou ako 18 rokov.

 

2./Spôsob objednania Tovaru a uzavretie Kúpnej zmluvy

2.1. Kupujúci si môže objednať Tovar prostredníctvom vyplnenia elektronického objednávkového formulára uvedeného na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho: www.voomshop.sk (ďalej ako "Internetový obchod") (ďalej ako „Objednávka“), a to spôsobom určeným v nasledovných ustanoveniach tohto článku VOP.

 

2.2. Kupujúci vyplní všetky podmienené údaje uvedené v Objednávke. Pred konečným odoslaním Objednávky má Kupujúci možnosť Objednávku a zadané údaje skontrolovať a prípadne zmeniť. Po prekontrolovaní zadaných údajov a ich prípadnej zmene zo strany Kupujúceho, Kupujúci potvrdí Objednávku tlačidlom „Dokončiť objednávku s povinnosťou platby“.

 

2.3. Objednávka doručená Predávajúcemu sa považuje za záväzný návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho.

 

2.4. Objednávka sa považuje za doručenú Predávajúcemu, ak dôjde Predávajúcemu (dostane sa do sféry jeho dispozície) a bude obsahovať najmä podmienené údaje v rozsahu: meno a priezvisko Kupujúceho; dodaciu a fakturačnú adresu Kupujúceho; e-mailový a telefonický kontakt na Kupujúceho; názov objednávaného Tovaru; množstvo objednaného Tovaru; zvolený spôsob dodania objednaného Tovaru, údaje na potvrdenie veku a pod., príp. ďalšie údaje vyžadované v zmysle Objednávky (napr. meno, priezvisko a telefónne číslo osoby oprávnenej prevziať dodaný Tovar, tzv. Kontakt). 

 

2.5. Predávajúci spravidla zašle Kupujúcemu bezodkladne po prijatí Objednávky oznámenie o jej prijatí. Toto oznámenie, ktoré sa zasiela automaticky po prijatí Objednávky, sa nepovažuje za záväzné Potvrdenie Objednávky v zmysle článku 2.7 týchto VOP a plní len informačné účely pre potreby Kupujúceho o tom, že jeho Objednávka bola doručená do Internetového obchodu.

 

2.6. Doručenou Objednávkou je Kupujúci viazaný. K účinnému odvolaniu Objednávky zo strany Kupujúceho dôjde len v prípade, ak sa toto odvolanie odoslané na e-mail Predávajúceho e-shops@steamtech.sk dostane do jeho dispozičnej sféry skôr, ako Predávajúci uskutoční Potvrdenie a odoslane Objednávky Kupujúceho v zmysle článku 2.7 týchto VOP. 

 

2.7. Predávajúci spravidla potvrdí záväzné prijatie Objednávky Kupujúceho v e-maile zaslanom na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke pred jej odoslaním (ďalej ako „Potvrdenie Objednávky“). 

 

2.8. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa považuje za uzavretú momentom, kedy Potvrdenie Objednávky dôjde Kupujúcemu (dostane sa do sféry jeho dispozície). 

 

2.9. Kúpnou zmluvou sa Predávajúci zaväzuje, že za podmienok stanovených v týchto VOP Kupujúcemu dodá Tovar, ktorý je predmetom Kúpnej zmluvy, a prevedie na neho vlastnícke právo k Tovaru a Kupujúci sa zaväzuje, že Tovar prevezme a riadne a včas zaplatí Predávajúcemu kúpnu cenu podľa čl. 3 týchto VOP (ďalej ako "Kúpna cena").

 

2.10. Predávajúci si vyhradzuje právo neuskutočniť Potvrdenie Objednávky, ak v Internetovom obchode bola uvedená chybne cena, popis Tovaru alebo vložený nesprávny obrázok Tovaru, alebo ak Predávajúci z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti Tovaru alebo z dôvodu, že sa výrazným spôsobom zmenila cena Tovaru zo strany výrobcu, dovozcu alebo dodávateľa Tovaru, z dôvodov vyššej moci alebo v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého možného úsilia, ktoré možno od Predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať Tovar Kupujúcemu v Kúpnej cene Tovaru uvedenej v okamihu uskutočnenia, resp. odoslania Objednávky, alebo dodať Tovar zodpovedajúci popisu Tovaru uvedenému v Internetovom obchode v okamihu uskutočnenia, resp. odoslania Objednávky alebo dodať Tovar v primeranej lehote, napr. na náhradnom plnení alebo konkrétnej dodacej lehote. O neuskutočnení Potvrdenia Objednávky Predávajúcim z dôvodov uvedených v predchádzajúcej vete bude Predávajúci bezodkladne informovať Kupujúceho emailom na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke.

 

2.11. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy uzavretej na základe Objednávky z dôvodu vypredania zásob Tovaru alebo nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru v Kúpnej zmluve prerušil výrobu Tovaru alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Predávajúceho vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od Predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať Tovar Kupujúcemu v cene Tovaru dohodnutej v Kúpnej zmluve alebo dodať Tovar zodpovedajúci popisu Tovaru podľa Kúpnej zmluvy. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať Kupujúceho a v lehote 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy vrátiť Kupujúcemu zaplatenú Kúpnu cenu alebo preddavok a zaplatené súvisiace poplatky rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri svojej platbe. Ak Predávajúci vráti Kupujúcemu Kúpnu cenu alebo preddavok a zaplatené súvisiace poplatky prevodom na bankový účet Kupujúceho, Predávajúci si splní povinnosť vrátenia Kúpnej ceny, preddavku a prípadných poplatkov momentom, keď zadá príkaz na úhradu v tejto výške svojej banke. Predávajúci nezodpovedá za to, ak vrátené peňažné prostriedky neboli pripísané na účet Kupujúceho vo vyššie uvedenej lehote z dôvodov, ktoré nemohol ovplyvniť, najmä v prípadoch pochybenia na strane banky Predávajúceho alebo banky Kupujúceho alebo zlyhania bankového systému. Tým nie je dotknuté právo Predávajúceho odstúpiť od Kúpnej zmluvy z dôvodov vyplývajúcich z platných právnych predpisov.

 

2.12. Predávajúci vynaloží maximálne úsilie, aby pri Tovare v rámci zverejnenej ponuky v Internetovom obchode poskytoval aktuálne informácie o aktuálnych obmedzeniach dodania Tovaru, ak takéto obmedzenia vzniknú.

 

2.13. Pri prebiehajúcej predajnej akcii Predávajúceho sa Kúpna zmluva riadi okrem týchto VOP aj záväznými podmienkami príslušnej akcie. 

 

3./Cena a platobné podmienky

3.1. Kupujúci je povinný za Tovar, ktorého Objednávka bola Predávajúcim potvrdená v zmysle článku 2.7 týchto VOP, zaplatiť riadne a včas Kúpnu cenu. V Kúpnej cene uvedenej pri produkte nie sú zahrnuté náklady na dopravu zakúpeného Tovaru a ďalšie náklady a poplatky spojené s dodaním Tovaru (ďalej ako "Náklady za dodanie"). Informácia o podmienkach dopravy Tovaru je uvedená v čl. 6 týchto VOP. Kupujúci berie na vedomie a súhlasí, že popri Kúpnej cene je povinný uhradiť Predávajúcemu aj Náklady na dodanie zakúpeného Tovaru v zmysle týchto VOP.

 

3.2. Kúpna cena je cena s DPH uvedená v Internetovom obchode k vybranému Tovaru v čase uskutočnenia, resp. odoslania Objednávky Kupujúceho Predávajúcemu.

 

3.3. Kúpnu cenu a Náklady na dodanie uhradí Kupujúci podľa ním zvoleného spôsobu úhrady uvedeného v Objednávke. Nižšie uvádzame prehľad možných spôsobov úhrady Kúpnej ceny podľa spôsobu uzavretia Kúpnej zmluvy a spôsobu prevzatia alebo dodania Tovaru:

 a) platba prostredníctvom platobnej brány ShoptetPay;

 b) platba na dobierku, t. j. v hotovosti alebo prostredníctvom platobnej karty pri prevzatí Tovaru od dopravcu; alebo

 c) prevod na účet Predávajúceho na základe vystavenej zálohovej faktúry. Pokiaľ nie je v zálohovej faktúre uvedené inak, Kupujúci je povinný uhradiť Kúpnu cenu a náklady na dodanie Tovaru do 3 dní odo dňa doručenia zálohovej faktúry.

 

3.4. Kupujúci potvrdením Objednávky súhlasí so zaslaním elektronickej faktúry a Tovar, na podklade čoho Predávajúci zašle Kupujúcemu elektronickú faktúru prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke. Elektronická faktúra je riadnym daňovým dokladom v zmysle platných právnych predpisov. Kupujúci sa zaväzuje bezodkladne informovať Predávajúceho v prípade, že faktúra mu nebola doručená. V prípade požiadavky Kupujúceho o poskytnutie dokladu o kúpe (faktúry) v listinnej podobe, je tento oprávnený sa s uvedenou požiadavkou obrátiť na Predávajúceho, ktorý zabezpečí jej odoslanie do 7 dní. 

 

4./Dodacia doba

4.1. Tovar objednaný prostredníctvom Internetového obchodu bude Kupujúcemu dodaný v primeranom termíne, spravidla 5 pracovných dní.

 

4.2. V prípade, že objednaný Tovar nie je možné dodať v primeranej dodacej dobe a Predávajúci nepostupuje podľa článku 2.11. týchto VOP a neodstúpi od Kúpnej zmluvy, Predávajúci je o tejto skutočnosti povinný Kupujúceho bezodkladne informovať spolu s uvedením informácie o náhradnom termíne dodania Tovaru, prípadne Predávajúci ponúkne Kupujúcemu iný tovar, t. j. ponúkne náhradné plnenie. Náhradný termín dodania Tovaru a náhradné plnenie je Predávajúci oprávnený poskytnúť len so súhlasom Kupujúceho, prípadne Kupujúci môže určiť inú dodatočnú primeranú lehotu na dodanie Tovaru. Po udelení súhlasu Kupujúcim je Predávajúci povinný Kupujúcemu dodať Tovar v náhradnom termíne alebo dodať iný (náhradný) dohodnutý tovar. 

 

5./Osobitosti balenia tovaru

 

5.1. Predávajúci je oprávnený vyúčtovať Kupujúcemu prirážku ku Kúpnej cene, ak má Predávajúci dodať Kupujúcemu objednaný Tovar v neštandardných baleniach. Navýšená kúpna cena bude predstavovať dodatočné náklady Predávajúceho vynaložené na vybavenie požiadavky Kupujúceho na neštandardné balenie, o ktorých je Predávajúci povinný vopred Kupujúceho informovať.

 

6./Podmienky dodania Tovaru 

 6.1. Kupujúci si v Objednávke môže zvoliť dodanie Tovaru formou:

a) zasielkovne

b) kurierom

 

6.2. Dodanie Tovaru sa uskutočňuje dopravou na území Slovenskej republiky prostredníctvom prepravnej spoločnosti, s ktorou má Predávajúci uzatvorenú zmluvu o spolupráci alebo iným poskytovateľom kuriérskych alebo prepravných služieb (ďalej ako "Dopravca") (podľa možností uvedených v objednávke). Poplatky za dopravu sú dostupné na internetovej stránke Predávajúceho.

 

6.3. Ak si Kupujúci zvolil možnosť dodania Tovaru dopravou Dopravcom na zvolenú adresu, Kupujúci je povinný poskytnúť Predávajúcemu presnú adresu, kam má byť objednaný Tovar doručený, a zabezpečiť prevzatie zásielky s objednaným Tovarom prostredníctvom zodpovednej alebo kontaktnej osoby, ktorá musí byť totožná s osobou, ktorú Kupujúci označil v Objednávke ako kontakt. Ak sa Dopravcovi objednaného Tovaru nepodarilo Tovar doručiť Kupujúcemu, uskutoční náhradné doručenie.

 

6.4. Pri dodaní objednaného Tovaru Dopravcom je Kupujúci povinný riadne Tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek zjavných vád tieto na mieste oznámiť Dopravcovi a spolu s Dopravcom ich zaznamenajú v protokole alebo inom písomnom dokumente. Neskoršie uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady týkajúcich za zjavných vád Tovaru, ktoré bolo možné zistiť pri prevzatí (alebo aj v prípade, ak Kupujúci nevyužije právo vykonať prehliadku Tovaru pri jeho prevzatí), môže byť po posúdení všetkých okolností obmedzené alebo zamietnuté.   

 

6.5. Kupujúci má právo neprevziať Tovar od Dopravcu pri doručení iného typu tovaru alebo v prípade dodania Tovaru v rozpore s Kúpnou zmluvou a/alebo dodacím listom.

 

6.6. Pri akomkoľvek spôsobe dodania Tovaru uvedeného vyššie je Predávajúci alebo Dopravca oprávnený overiť totožnosť osoby, ktorá objednaný Tovar preberá, a porovnať s osobou uvedenou v Objednávke na prevzatie objednaného Tovaru (kontakt) a za týmto účelom skontrolovať najmä jej meno a priezvisko nahliadnutím do občianskeho preukazu alebo iného dokladu totožnosti, či zodpovedá údajom uvedeným v Objednávke. Ak objednaný Tovar nepreberá oprávnená osoba alebo osoba uvedená v Objednávke, na dodací list sa uvedie vzťah Kupujúceho a osoby, ktorá preberá objednaný Tovar. Takáto osoba sa preukáže občianskym preukazom alebo iným dokladom totožnosti v súlade s podmienkami určenými Dopravcom.

 

7./Odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku

7.1. V zmysle ustanovenia § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, vrátane Objednávky v Internetovom obchode, má Kupujúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru, t. j. do 14 dní od okamihu, keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou Dopravcu prevezme všetky časti objednaného Tovaru, alebo ak sa Tovary objednané Kupujúcim v jednej Objednávke dodávajú oddelene, do 14 dní od okamihu, keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou Dopravcu prevezme Tovar, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo ak sa dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, do 14 dní od okamihu keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou Dopravcu prevezme posledný diel alebo posledný kus. Kupujúci môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je dodanie Tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

 

7.2. Pri uplatnení práva Kupujúceho na odstúpenie od Kúpnej zmluvy podľa článku 7.1 týchto VOP je Kupujúci povinný informovať Predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od Kúpnej zmluvy, a to jednoznačným vyhlásením, napr. listom zaslaným poštou na adresu Predávajúceho podľa prílohy týchto VOP, alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy. Na účely odstúpenia od Kúpnej zmluvy môže Kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, ktorý je k dispozícii pre Kupujúceho na internetovej stránke Predávajúceho. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa považuje za zachovanú, ak Kupujúci odošle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa článku 7.1. týchto VOP.

 

7.3. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy podľa článku 7.1. týchto VOP, budú Kupujúcemu vrátené všetky platby, ktoré Kupujúci uhradil na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane prípadných ďalších platieb prijatých od Kupujúceho na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, ako sú Náklady na dodanie; ustanovenie § 8 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku tým nie je dotknuté. Vyššie uvedené sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si Kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý mu bol ponúknutý Predávajúcim. Platby budú Kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia Kupujúceho o odstúpení od Kúpnej zmluvy Predávajúcemu. Bez ohľadu na lehotu na vrátenie platieb Kupujúcemu podľa predchádzajúcej vety, platby podľa tohto článku týchto VOP budú Predávajúcim uhradené v prospech Kupujúceho až po doručení vracaného Tovaru Predávajúcemu podľa článku 7.4. týchto VOP. Úhrada platieb podľa tohto článku 7.3. týchto VOP bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri svojej platbe, okrem prípadu, ak sa Kupujúci s Predávajúcim dohodli na inom spôsobe úhrady platieb Kupujúcemu bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov Kupujúcemu.

 

7.4. Po uplatnení práva Kupujúceho na odstúpenie od Kúpnej zmluvy podľa článku 7.2. týchto VOP alebo súčasne s ním je Kupujúci povinný vrátiť Tovar zaslaním na adresu Predávajúceho do 14 dní. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol Tovar odovzdaný Kupujúcim na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Priame náklady na vrátenie Tovaru znáša Kupujúci, a to aj náklady na vrátenie Tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Ak dodaný Tovar nemá vlastnosti, o ktoré prejavil Kupujúci záujem a ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým Predávajúcim, náklady na jeho vrátenie a dodanie Tovaru, ktorý zodpovedá Kúpnej zmluve, ako aj všetky Kupujúcim účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znáša Predávajúci. Tovar je Kupujúci povinný vrátiť Predávajúcemu úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom Tovar prevzal. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku zaobchádzania s Tovarom iným spôsobom než aký je potrebný na zistenie jeho vlastností a funkčnosti. V prípade, ak Kupujúci vráti Tovar Predávajúcemu akokoľvek poškodený či opotrebovaný, a to v dôsledku zaobchádzania s Tovarom nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčností Tovaru, má Predávajúci voči Kupujúcemu nárok na náhradu škody, ktorá tým Predávajúcemu vznikla (pozn. ak to z povahy Tovaru vyplýva).

 

7.5. Kupujúci nemôže odstúpiť od Zmluvy, ktorej predmetom je v zmysle § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku:

  1. predaj Tovaru, ktorého Kúpna cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy;
  2. predaj Tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Kupujúceho, Tovaru vyrobeného na mieru alebo Tovaru určeného osobitne pre jedného konkrétneho Kupujúceho;
  3. predaj Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;
  4. predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
  5. predaj Tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;
  6. vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré Kupujúci výslovne požiadal Predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy Predávajúceho u Kupujúceho a Kupujúci si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal.

 

7.6. Pri porušení podmienok pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo riadneho vrátenia Tovaru po odstúpení od Kúpnej zmluvy Kupujúcim, je Predávajúci oprávnený uplatniť si u Kupujúceho náhradu škody, ktorá mu tým vznikla, a to podľa príslušných právnych predpisov.

 

8./Zodpovednosť za vady (reklamačný poriadok)

8.1. Ak v týchto VOP nie je uvedené inak, uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za vady Tovaru sa riadi ustanoveniami Reklamačného poriadku a príslušnými ustanoveniami Zákona o ochrane spotrebiteľov a Občianskeho zákonníka. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady tovaru/služby Kupujúcim.

 

8.2. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu:  www.voomshop.sk.  

 

8.3. Odporúčaný postup pri preberaní tovaru kupujúcim

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar v čase jeho prevzatia. V prípade zistenia mechanického poškodenia obalu tovaru, má kupujúci povinnosť skontrolovať stav tovaru, pričom v prípade zistenia jeho poškodenia vyhotoviť obrazový a písomný záznam o poškodení za prítomnosti doručovateľa/prepravcu.

Zodpovednosť za škodu spôsobenú v čase prepravy znáša dopravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude Kupujúcemu po vybavení škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava na Tovar, prípadne mu bude dodaný nový Tovar.

Reklamácie uplatnené v nadväznosti na mechanické/vizuálne poškodenie Tovaru, ktoré nebolo zjavné a nebolo možné ho spozorovať pri prevzatí zásielky, je nevyhnutné uplatniť bezodkladne po jeho zistení. Neskoršie uplatnené reklamácie Tovaru nebude možné zo strany Predávajúceho uznať.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia Tovaru Kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na obvyklé opotrebovanie Tovaru (alebo jeho časti) spôsobené užívaním.

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má Tovar pri prevzatí Kupujúcim, a tiež za vady, ktoré sa vyskytujú po prevzatí tovaru v zákonnej záručnej dobe s prihliadnutím na povahu a vlastnosti Tovaru.

 

8.4. Podmienky a postup uplatnenia reklamácie Tovaru

Kupujúci odošle písomnú notifikáciu o reklamácii (uplatnení práva zo zodpovednosti za vady) Predávajúcemu prostredníctvom e-mailu, poštou alebo reklamačného formulára (zverejnený na internetovej stránke predávajúceho).

Kupujúcemu bude bez zbytočného odkladu zaslaná notifikácia o spracovaní podnetu na reklamáciu.

Kupujúci (po dohode s Predávajúcim alebo na základe vlastného rozhodnutia) zašle Tovar na adresu sídla prevádzky Predávajúceho spolu s príslušenstvom a príslušnou dokumentáciou deklarujúcou uplatnenie reklamácie (meno a priezvisko, adresa trvalého pobytu/adresa na doručovanie, číslo objednávky, číslo účtovného dokladu, deň prevzatia Tovaru, deň zistenia vady, popis vady, číslo bankového účtu, prípadne návrh riešenia uplatnenej reklamácie).

Pri uplatnení iných práv vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady (t. j. práva na výmenu Tovaru, práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy a práva na primeranú zľavu), postupuje Kupujúci obdobne ak je to účelné. Uvedeným postupom nie je vylúčená predchádzajúca telefonická alebo e-mailová notifikácia adresovaná Predávajúcemu s podstatnými informáciami a prípadným návrhom nápravy (ak je to účelné a možné, napr. návrh zľavy na zakúpený Tovar/službu a pod.).

Pri preprave vadného Tovaru za účelom reklamácie predávajúcemu, je Kupujúci (spotrebiteľ) povinný odovzdať Tovar na prepravu kompletne a vo vhodnom obalovom prevedení, ktorý vyhovuje prepravným požiadavkám predmetného Tovaru – čím sa účelne zabezpečí jeho preprava bez neprimeraného rizika poškodenia pri preprave. Predávajúcemu nevzniká povinnosť prevziať na reklamáciu Tovar, ktorý nebude vhodne zabalený a odovzdaný s kompletným príslušenstvom v zmysle tohto reklamačného poriadku, alebo je odoslaný na dobierku.

Reklamovaný Tovar Kupujúci odosiela Predávajúcemu na vlastné náklady najhospodárnejším spôsobom prepravy, pričom v prípade oprávnenej a uznanej reklamácie mu budú finančné prostriedky vynaložené na uplatnenie svojho práva zo zodpovednosti za vady u Predávajúceho nahradené (prepravné a balné).

 

8.5. Vybavenie reklamácie

  • Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať Kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť Kupujúcemu spravidla ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
  • Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30-tich dní od dňa prevzatia písomného uplatnenia reklamácie a súčasne reklamovaného Tovaru, a teda záručná doba začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia Tovaru Predávajúcim od dopravcu (alebo priamo od Kupujúceho) za predpokladu, že vzájomné odsúhlasená dohoda neustanovuje inak. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie (ust. § 18 ods. 9 zákona 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa).
  • Právo Kupujúceho v prípade odstrániteľnej vady Tovaru/služby;
  • bezplatné, včasné a riadne odstránenie vady Predávajúcim,
  • ak je to účelné a nemožno vadu v primeranej dobe alebo riadne odstrániť (alebo sa vada vyskytne opätovne), právo na výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje spravidla taká vada, ktorá sa vyskytla po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách. O rovnakú vadu však nejde, ak sa po predchádzajúcej oprave objaví iná vada, ktorá ešte nebola reklamovaná. Za väčší počet vád sa považuje, ak Tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu Tovaru.
  • Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. V prípade nemožnosti opravy/nápravy Tovaru/služby má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť. V prípade neodstrániteľnej vady ktorá nemá vplyv na funkciu a/alebo účel zakúpeného Tovaru/služby, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  • Na základe rozhodnutia Kupujúceho, ktoré z týchto práv uplatňuje, je Predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa riadneho uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu Tovaru za nový výrobok.
  • Ak je Kupujúcim spotrebiteľ a reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od zakúpenia, môže Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa požadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
  • Ak je Kupujúcim spotrebiteľ a reklamáciu tovaru uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a Predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať Tovar na odborné posúdenie. Ak je tovar zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
  • Predávajúci nenesie zodpovednosť za vady, ktoré vznikli v príčinnej súvislosti s mechanickým poškodením výrobku, užívaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky nevhodné, prašné, vlhké prostredie, priame slnko a pod.).
  • Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu rozhodnutím (dohodou s kupujúcim) niektorým z nižšie uvedených spôsobov;
  • a/odovzdaním opraveného Tovaru,
  • b/výmenou Tovaru za nový Tovar,
  • c/vrátením kúpnej ceny tovaru,
  • d/poskytnutím zľavy na Tovar,
  • e/neuznaním reklamácie.
  • Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s riadnym a oprávneným uplatnením práv zo zodpovednosti za vady.
  • V prípade neuznania reklamácie nevzniká Kupujúcemu v postavení spotrebiteľa nárok na náhradu nákladov spojených s uplatnením a vybavením reklamácie. Odlišne od predchádzajúcej vety vzniká Predávajúcemu nárok na náhradu škody v prípade zjavného zneužitia práv Kupujúceho.

 

8.6. Alternatívne riešenie sporov („ARS“)

  • Ak nie je Kupujúci  spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na e-shops@steamtech.sk). Ak Predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej ako "subjekt ARS") podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako "Zákon o ARS").
  • Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Kupujúcim a Predávajúcim, vyplývajúceho z Kúpnej zmluvy alebo súvisiaceho s Kúpnou zmluvou.
  • Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže Kupujúci podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, prípadne môže využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR a každého subjektu ARS. Kupujúci môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na:
  • https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
  • ARS subjektmi sú orgány alternatívneho riešenia sporov a oprávnené právnické osoby zapísané v zozname podľa § 3 Zákona o ARS, ktorý je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR:
  • https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
  • Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty ARS, právo voľby, ktorému z nich podá návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu, má Kupujúci.
  • Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je oprávnený využiť Kupujúci v postavení spotrebiteľa – fyzická osoba, ktorá pri uzatvorení a plnenia spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci svojho predmetu podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania v lehote jedného roka odo dňa doručenia zamietavého stanoviska na podnet zo strany Predávajúceho, alebo márnym uplynutím 30 dňovej lehoty na obdržanie stanoviska Predávajúceho. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sa týka výhradne sporu medzi Kupujúcim v postavení spotrebiteľa a Predávajúcim, a vzťahu vychádzajúceho z kúpnej / spotrebiteľskej zmluvy.

 

9./Ochrana osobných údajov

9.1. Právnym rámcom spracúvania osobných údajov je zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej ako „zákon o ochrane osobných údajov“) a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 („GDPR“), ktoré upravujú najmä ochranu práv fyzických osôb pred neoprávneným zasahovaním do ich súkromného života pri spracúvaní ich osobných údajov, práva, povinnosti a zodpovednosť pri spracúvaní osobných údajov fyzických osôb.

 

9.2. Právnym základom spracúvania osobných údajov je súhlas so spracúvaním osobných údajov (registrácia, newsletter) v zmysle § 13 ods. 1 písm. a) zákona o ochrane osobných údajov a čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR a plnenie zmluvy (uzatvorenie kúpnej zmluvy) v zmysle § 13 ods. 1 písm. b) zákona o ochrane osobných údajov a čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR.

 

9.3. Účelom spracúvania osobných údajov je uzatvorenie kúpnej zmluvy, pričom poskytnutie Vašich osobných údajov je dobrovoľné a je podmieňujúcou požiadavkou na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Bez poskytnutia osobných údajov nie je možné uzatvoriť kúpnu zmluvu a objednať si vybraný Tovar. Ďalšími účelmi spracúvania Vašich osobných údajov môžu byť registrácia užívateľského účtu na našom webe a zasielanie newslettera (noviniek).

 

9.4. Na uvedené účely budeme spracúvať bežné osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, vek (v prípade produktov, ktorých predaj je podmienený dosiahnutím veku 18 rokov), email, telefónne číslo, adresa; v prípade registrácie Vášho užívateľského účtu aj heslo.

 

9.5. Príjemcom osobných údajov môžu byť tretie subjekty, ako prepravné spoločnosti, a to za účelom úspešného dodania Vami objednaného tovaru (meno, priezvisko, adresa, kontakt).

 

9.6. Doba uchovávania osobných údajov

Osobné údaje musia byť uchovávané vo forme, ktorá umožňuje identifikáciu dotknutých osôb najviac dovtedy, kým je to potrebné na účely, na ktoré sa osobné údaje spracúvajú (napr. plnenie zo zmluvy, vedenie účtovnej agendy Prevádzkovateľa). Vaše osobné údaje budú spracúvané po dobu, na ktorú je súhlas udelený. Po uplynutí tejto doby Prevádzkovateľ  bezodkladne vykoná likvidáciu (výmaz) poskytnutých osobných údajov, ak neexistuje iný právny základ pre spracúvanie. V prípadoch, kedy v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov alebo GDPR Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje bez vášho súhlasu a na účely tak ako je uvedené vyššie, zlikviduje (vymaže) Vaše osobné údaje ihneď po tom, ak už nie je možné využiť osobné údaje na účel, na ktorý boli získané, pokiaľ neexistuje žiadny ďalší právny dôvod na ich spracúvanie (uplatňovanie právnych nárokov, vedenie súdnych sporov, správnych konaní a pod.).

 

9.7. Prevádzkovateľ nezamýšľa prenos osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie.

 

9.8. Existencia automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania

Prevádzkovateľ nevyužíva automatické individuálne rozhodovanie vrátane profilovania.

9.9. Dotknutá osoba má v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov:

a/právo požadovať od Prevádzkovateľa prístup k osobným údajom za podmienok stanovených zákonom o ochrane osobných údajov,

b/právo na opravu spracúvaných osobných údajov,

c/právo vziať späť súhlas so spracovaním osobných údajov, ktorý dotknutá osoba predtým Prevádzkovateľovi udelila,

d/podať návrh na začatie konania podľa ust. § 100 zákona o ochrane osobných údajov,

e/právo na vymazanie alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov,

f/právo namietať spracúvanie osobných údajov ako aj právo na prenosnosť osobných údajov.

 

9.10. Prevádzkovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch, ktoré spracúva. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po ukončení spracúvania osobných údajov. Prevádzkovateľ sa zaväzuje osobné údaje dotknutej osoby chrániť, zamedziť neoprávneného prístupu k nim, a po uplynutí doby ich uchovávania uloženej zákonom alebo zániku účelu ich spracovania zabezpečiť ich následnú likvidáciu (vymazanie).

 

9.11. Orgán dohľadu

Ak sa domnievate, že Vaše osobné údaje spracúvame v rozpore so zákonom, môžete podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Slovenská republika; tel. číslo: +421 /2/ 3231 3214; alebo prostredníctvom internetovej a e-mailovej adresy: statny.dozor@pdp.gov.sk, https://dataprotection.gov.sk.

 

9.12. Bezpečnosť spracúvania osobných údajov

Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí. Aby sme zamedzili neoprávnenému prístupu a zneužitiu vašich osobných údajov, zaviedli sme primerané opatrenia ako technického, tak organizačného charakteru.

Veľmi nám záleží na ochrane vašich osobných údajov. Preto nielen pravidelne kontrolujeme ich zabezpečenie, ale ich ochranu priebežne zdokonaľujeme. Snažíme sa používať také bezpečnostné opatrenia, ktoré s ohľadom na aktuálny stav technológií poskytujú dostatočné zabezpečenie. Prijaté bezpečnostné opatrenia sú potom pravidelne aktualizované.

 

10./Záverečné ustanovenia

10.1. Tieto VOP sú platné, účinné a záväzné zverejnením. Platné a účinné znenie VOP je Kupujúcemu k dispozícii na internetovej stránke Predávajúceho (www.voomshop.sk). Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP, kedykoľvek.

 

10.2. Kupujúci pred uskutočnením, resp. odoslaním Objednávky je povinný sa oboznámiť a vyjadriť súhlas so znením VOP. Svoj súhlas vyjadrí zaškrtnutím políčka "súhlasím s obchodnými podmienkami". Odoslaním resp. uskutočnením Objednávky Kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil s Kúpnou cenou Tovaru vrátane prípadných Nákladov na dodanie, dodacími podmienkami, ďalej že mal možnosť sa oboznámiť s VOP platnými a účinnými v čase uskutočnenia Objednávky, ako aj ďalšími informáciami poskytnutými Predávajúcim Kupujúcemu pred uskutočnením Objednávky. Kupujúci sa zaväzuje, že sa riadne oboznámi s informáciami, ktoré mu budú zaslané Predávajúcim po uskutočnení, resp. odoslaní Objednávky, ak mu ich Predávajúci zašle.

 

10.3. Orgánom vykonávajúcim dozor ohľadom ochrany práv spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99  Bratislava.

 

10.4. Predávajúci sa zaväzuje Kúpnu zmluvu archivovať v elektronickej forme spolu s príslušnými VOP po dobu 10 rokov. Takto archivovaná Kúpna zmluva nie je dostupná Kupujúcemu.

 

10.5. Kúpnu zmluvu podľa podmienok uvedených vo VOP je možné uzavrieť v slovenskom jazyku.

 

 

V Bratislava, dňa 11.9.2024

 STOOR SK s. r. o.

  


 

Příloha 1
K všeobecným obchodním podmínkám internetového obchodu www.voomshop.sk

 

POUČENÍ O UPLATNĚNÍ PRÁVA SPOTŘEBITELE NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

1. Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezmete zboží.

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás prosím informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adresu STOOR SK s. r. o., se sídlem Sedlárska 6, 811 01 Bratislava - Staré Mesto, Slovenská republika; kontaktní telefon +421 915744309 kontaktní e-mailová adresa: info@steamtech.sk. K tomuto účelu můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který jsme vám zaslali spolu s objednávkou.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud zašlete oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

Při odstoupení od smlouvy vám vrátíme všechny platby, které jste v souvislosti s uzavřením smlouvy uhradili, zejména kupní cenu, včetně nákladů na dodání zboží. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný způsob doručení než nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Budou vám vráceny stejným způsobem, jaký jste použili při platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a bez jakýchkoli dalších poplatků.

Upozorňujeme, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o prodeji zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodný k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání poškozen.

Platba za zakoupené zboží vám bude vrácena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu.

Zboží nám prosím zašlete zpět nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty.

Přímé náklady na vrácení zboží nesete vy. Pokud však dodané zboží nemá vámi požadované vlastnosti a neodpovídá námi poskytnutému popisu, neseme náklady na jeho vrácení a dodání zboží, které odpovídá smlouvě, jakož i veškeré náklady, které vám v této souvislosti důvodně vzniknou.

Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než který je nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

 


 

Příloha 2

K všeobecným obchodním podmínkám internetového obchodu www.voomshop.sk

 

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

(tento formulář vyplňte a odešlete pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy, odkaz ke stažení ...)

 

Komu je určeno:

STOOR SK s. r. o.

Sedlářská 6

811 01 Bratislava - okres Staré Město

Slovenská republika

 

Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy na toto zboží:

 

Požadované informace:

Číslo objednávky:

Název a značka zboží:

Počet kusů:

Datum objednávky:

Jméno spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

 

Další nepovinné informace (neuvedení těchto informací nemá vliv na odstoupení od smlouvy):

Stav zboží (pokud jsou při převzetí zjištěny vady, popište je):

Důvod vrácení (informace slouží pouze pro účely zlepšení našich služeb):

Peníze za zboží chci zaslat bankovním převodem, číslo účtu:

 

Podpis spotřebitele (pokud je tento formulář podáván v papírové podobě):

 

V Bratislavě, dne 11.9.2024.......................................................................................................................... 

 

Ke stažení ZDE

 


 

Příloha 3
K všeobecným obchodním podmínkám internetového obchodu www.voomshop.sk

 

VZOROVÝ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 

 

Určeno pro prodávajícího;

STOOR SK s. r. o.

Sedlářská 6

811 01 Bratislava - okres Staré Město

Slovenská republika

 

Spotřebitel/spotřebitelé*

Jméno a příjmení:

Adresa trvalého bydliště:

Telefonní kontakt:

Kontaktní osoba: E-mail:

Bankovní spojení (ve formátu IBAN):

 

Další údaje o zboží/službě, kterou reklamujete

Číslo objednávky (dokladu):

Datum objednávky:

Zboží:

Popis závady a další podrobnosti:

 

Datum sepsání reklamace:

(dd.mm.rrrr).............................................................................................................................................

 

Vlastnoruční podpis spotřebitele:

 

 

...............................................................................

 

Ke stažení ZDE

 

 

 

Používáme ověření věku Adulto